pühapäev, 9. november 2008

3. nädal

Kuna ma pole õpetaja, siis oli kõige suurem raskus õppematerjali väljamõtlemisega. Kõige aktuaalsem minu jaoks oli valmistada õppematerjal 9. klassile, sest see on mul hetkel „läbimisel“ kõrvuti magistriõppega.

Õppematerjali valmistamiseks kasutasin eXe’t, mis avanes mu arvutis alles peale mitmekordset tutvustamist (install/uninstall/install) viirustõrjeprogrammile. Materjali koostamine programmi abil ei olnud raske, kuid iga küsimuse-vastuste lisamisel muutus programm üha aeglasemaks ja muutus tüütuks ootamine, et saaksin teostada järgmise sammu.

Lasin materjali testida 9. klassi õpilasel. Testi tegemisel sattus ta raskusesse mitme valikvastusega küsimuse tagasiside loogika mõistmisel. Muus osas oli ta testiga üsna rahul. Tõsi küll, katsetamise käigus avastasin, et paaril küsimusel oli jäänud tagasiside lisamata.

Õppematerjal asub siin.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Ka mul oli ja on Exe kaustamisega probleem, enne ei saagi seda tööle, kui installin viirusetõrje AVG maha. kahju!